ویال کلاژن مکس

ویال کلاژن مکس یوروویتال حاوی کلاژن هیدرولیز شده، عصاره هسته انگور، هیالورونیک اسید، زینک، سلنیوم، ویتامین‌ها B، C، E و A است و باعث جوانی و شادابی پوست، رفع چین و چروک‌های پوستی، جلوگیری از ریزش مو و سلامت ناخن‌ها می‌شود.

موارد مصرف

حاوی کلاژن هیدرولیزات، عصاره هسته انگور، هیالورونیک اسید، زینک، سلنیوم، ویتامین‌ها B، C،  Eو A

  • آب‌رسانی، جوانی و شادابی پوست
  • پیشگیری از افتادگی، شل شدن و رفع چین و چروک‌های پوستی
  • دارای خواص آنتی‌‌اکسیدانی و مقابله با روند پیری پوست
  • حفظ استحکام ناخن‌ها و جلوگیری از شکنندگی آن‌ها
  • جلوگیری از ریزش مو و رفع نازک شدن موها

جدول ترکیبات

روش مصرف

بزرگسالان روزانه 1 عدد ویال مصرف نمایند.

مشخصات محصول

حاوی 6 عدد ویال خوراکی با طعم پرتقال است. این فرآورده جهت مصرف خوراکی و غیر قابل تزریق می‌باشد.

توضیحات

ویال کلاژن مکس یوروویتال حاوی کلاژن هیدرولیز شده، عصاره هسته انگور، هیالورونیک اسید، زینک، سلنیوم، ویتامین‌ها B، C، E و A است و باعث جوانی و شادابی پوست، رفع چین و چروک‌های پوستی، جلوگیری از ریزش مو و سلامت ناخن‌ها می‌شود.

کلاژن هیدرولیزات:

تولید کلاژن تحت تاثیر عواملی همچون افزایش سن کاهش می‌یابد و باعث بروز چین و چروک، شل شدن، افتادگی و پیری پوست می‌شود. جایگزینی این پروتئین از طریق مکمل‌های غذایی در حفظ استحکام پوست، مو و ناخن‌ها و رفع چین و چروک‌های پوستی موثر است و باعث افزایش شادابی و جوانی می‌شود. پروتئین کلاژن آب‌رسانی، الاستیسیته و استحکام پوست را افزایش و سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد.

عصاره دانه انگور:

این ترکیب حاوی پروآنتوسیانین‌ها و ویتامین E است که از آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید پیشگیری می‌کند. دانه انگور باعث افزایش رطوبت و کش‌سانی در پوست شده و به کاهش التهاب و ترمیم زخم‌های پوستی کمک می‌کند.

هیالورونیک اسید:

این ترکیب با خواص آنتی‌‌اکسیدانی و ضد التهابی، از اجزای مهم ساختاری پوست است و مولکول اصلی جهت آب‌رسانی به پوست می‌باشد. هیالورونیک اسید با تحریک ساخت کلاژن و الاستین اثرات قابل توجهی در رفع چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی و در نتیجه افزایش جوانی و زیبایی پوست دارد.

زینک:

به درمان التهابات و ترمیم زخم‌های پوستی کمک می‌کند و باعث افزایش شادابی و زیبایی پوست می‌شود. دریافت کافی زینک برای تغذیه مناسب موها ضروری است، از ریزش مو پیشگیری می‌کند و به جلوگیری از شکنندگی ناخن‌ها کمک می‌نماید.

سلنیوم:

یک آنتی‌اکسیدان قوی است که فرآیند پیری سلول‌های پوست را آهسته می‌کند و باعث حفظ سلامت پوست می‌شود. عنصر سلنیوم برای تقویت مو و ناخن و جلوگیری از ریزش مو نیز ضروری است.

ویتامین‌های B ،C ،E و A:

اثرات آنتی‌اکسیدانی ویتامین‌های C، E و A از پوست در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند و باعث کاهش سرعت پیری سلول‌های پوست می‌شود. ویتامین‌های B به‌ویژه بیوتین و پانتوتنیک اسید نیز برای سلامت پوست و مو مورد نیاز است.

موارد منع مصرف

در صورت حساسیت به ماهی، مصرف این فرآورده توصیه نمی‌شود.