چربی‌سوزها به دلیل کاهش وزن و ارتقای سلامت در میان مکمل‌های تغذیه‌ای به شدت محبوب هستند.

اول از همه قصد داریم چربی‌سوزها را به شما معرفی کنیم. گروهی از مکمل‌های غذایی که در چند یا حتی یک مرحله از فرآیند چربی‌سوزی در بدن مشارکت داشته باشند را مکمل چربی‌سوز می‌نامیم که در نهایت روند کاهش وزن را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کنند.

4 راهی که چربی‌سوزها در آن دخالت دارند:

آزاد شدن چربی‌ها از سلول‌ها:

در قسمت اول درباره آزاد شدن چربی‌ها صحبت خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید چربی‌ها در سلول‌های چربی و در زیر پوست ما ذخیره می‌شوند. حال اگر بدن به سوخت نیاز داشته باشد باید کمک کنیم تا در ابتدا چربی‌ها از سلول‌های چربی آزاد شوند. کافئین ترکیبی است که به آزاد شدن چربی‌ها از سلول‌ها کمک می‌کند.

پیشنهاد می‌شود که قبل از تمرینات ورزشی از مکمل‌های کافئین استفاده کنید تا افزایش سطح انرژی و چربی‌سوزی را همزمان تجربه کنید.

قرص کافئین یوروویتال

انتقال چربی‌ها برای تولید انرژی:

دومین قسمت انتقال درون سلولی چربی‌ها و ورود به میتوکندری برای تولید انرژی است. اکنون چربی‌های آزاد شده به درون اندامکی به نام میتوکندری منتقل می‌شوند تا سوزانده شوند. ترکیبی که این فرآیند را تسهیل می‌کند ال-کارنیتین است. مصرف مکمل ال-کارنیتین در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن به چربی‌سوزی کمک می‌کند.

بهترین زمان مصرف ال-کارنیتین نیز مانند کافئین قبل از تمرینات ورزشی است ترکیب ال-کارنیتین و کافئین یکی از بهترین ترکیبات جهت کاهش وزن و بهبود عملکرد ورزشی می‌باشد.

ویال خوراکی ال-کارنیتین 1000 لیکوئید یوروویتال

ویال خوراکی ال-کارنیتین 2000 لیکوئید یوروویتال

ال- کارنیتین پلاس لیکوئید یوروویتال

قرص ال-کارنیتین 500 یوروویتال

سوختن چربی‌ها و تولید انرژی:

استفاده از چربی‌ها به عنوان سوخت قسمت سوم می‌باشد. اگر بدن به چربی‌هایی که آزاد شده اند نیاز نداشته باشد، از آن‌ها استفاده نمی‌کند. به‌همین دلیل با افزایش سطح فعالیت بدنی می‌توان نیاز به انرژی و سوخت و ساز بدن را افزایش داد تا بدن از این چربی‌ها برای تولید انرژی استفاده کند. مصرف مکمل‌های حاوی کافئین و ال-کارنیتین در کنار ورزش این کار را برای شما انجام خواهد داد.

ویال خوراکی ال-کارنیتین + عصاره قهوه سبز یوروویتال

برداشت چربی‌ها از جریان خون:

قسمت چهارم را به برداشت چربی‌ها از جریان خون و ورد به سلول‌ها می‌پردازیم. این مرحله جز مراحل چربی‌سوزی نیست و در واقع با کاهش آن می‌خواهیم روند چربی‌سوزی را تسهیل کنیم.

برخی مکمل‌ها مانند CLA می‌توانند آنزیمی که به برداشت چربی‌ها از جریان خون و انباشت آن‌ها در سلول کمک می‌کند را مهار و از انباشت چربی‌ها در سلول‌ها جلوگیری کنند. بعلاوه CLA با کاهش اشتها روند کاهش وزن را در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش تسریع می‌کند.

کپسول سی ال ای یوروویتال